Întâlnirea cu David, un moment minunat

David a intrat în viața mea în februarie, când împreună cu părinții lui se pregătea de plecarea spre clinica din Israel, cu multe emoții și speranța că doctorii de acolo îl vor ajuta să învingă cancerul.

David la începutul luptei cu cancerul

Au urmat multe luni în care David a luptat din răsputeri să se facă bine, arătându-le tuturor că este un copil puternic și curajos! Au fost multe clipe grele: chimioterapie, o intervenție chirurgicală complicată, o operație de hernie și multe zile petrecute la spital, dar David a trecut peste toate cu bine și în urmă cu puțin timp a primit vestea pe care ne-o doream cu toții: este vindecat de cancer!

Pe parcursul acestor luni am trăit multe emoții alături de David, m-am rugat pentru el în momentele grele, m-am bucurat pentru fiecare veste bună! Este greu de descris în cuvinte fericirea pe care am simțit-o atunci când am aflat ca David nu mai are cancer!

Iar ieri am avut parte de încă o bucurie: am avut ocazia să îl cunosc pe David și pe părinții lui.

David în Herăstrău

Mama lui David este o persoană foarte dragă mie, o mamă care a luptat cu toate forțele pentru copilul ei și care a găsit mereu puterea de a învinge greutățile prin care a trecut în toate aceste luni. M-am bucurat mult să o cunosc personal cu Cosmina, să îl văd pe David vesel și plin de energie și să știu că au ieșit învingători din această luptă grea!

Tot ieri am cunoscut-o și pe cea care le-a fost alături părinților lui David pe parcursul acestei lupte și care zi de zi a făcut tot ce a putut pentru a-i susține! Ea mi-a dat o lecție de viață, arătându-mi cât de important este să ai alături un prieten adevărat, care să știe să te sprijine din toată inima atunci când ai mai mare nevoie!

David la joacă🙂

La plecare am primit un dar foarte frumos de la mama lui David: o candelă sfințită care îmi va aminti mereu de această întâlnire. Iar de fiecare dată când o voi aprinde mă voi ruga și pentru David, să fie sănătos și să le lumineze mereu viața părinților lui cu zâmbetul lui minunat!

Pentru David urmează trei ani în care va trebui să facă lunar analize în București, iar regulat se va întoarce în Israel pentru investigații amănunțite, pentru a fi sigur că boala a dispărut definitiv. Știu că lupta cu cancerul trebuie să continue până la vindecarea completă, dar David este un copil puternic și sunt sigură că totul va fi bine.

Micuțul David ocupă un loc special în sufletul meu și aș vrea să îi pot fi alături în acești ani, să îl văd crescând și învingând definitiv cancerul! Îmi doresc să îl văd mereu la fel de vesel ca ieri, bucurându-se de copilărie așa cum merită după o luptă atât de grea!

Mulțumesc, Cosmina, pentru că mi-ai dat ocazia să vă cunosc!

Mulțumesc, David, pentru că ai luptat cu mult curaj și ne-ai dăruit tuturor bucuria de a te vedea sănătos!

 

Lasă un răspuns

