Joc cu culori pentru micuți

Astăzi mi-am petrecut după-amiaza cu fetița unei prietene, jucând un joc educativ de potrivire de culori, pe care îl găsisem recent pe un site de resurse educationale pentru micuți. Pentru că jocul s-a dovedit un real succes, vă împărtășesc și vouă cum îl puteți crea pentru copilașii voștri. Este foarte simplu și distractiv! 🙂

Am preluat cărticelele de joc dintr-un model de pe site, le-am printat color și apoi le-am decupat. Este bine să le printați pe carton sau să plastifiați foile după printare pentru că altfel cărticelele vor avea o viață scurtă de îndată ce vor ajunge în mâinile copiilor. Din lipsă de timp eu le-am printat pe hârtie normală, dar oricum au ieșit niște cărticele de joc foarte distractive. Ideea jocului este potrivirea imaginilor pe culori, ajutându-i astfel de copii să le învețe foarte repede. Dacă aveți un copil foarte micuț este bine să începeți cu doar două – trei culori, iar apoi să le introduceți treptat și pe celelalte.

Vă las să descoperiți mai multe în poze, iar dacă vă hotărâți să puneți joculețul în aplicare vă doresc spor la decupat și distracție plăcută cu cei mici! 🙂

– foile printate, pregătite de decupare –

– cărticelele grupate pe culori –

Lasă un răspuns

