La mulți ani, Maria!

Astăzi este ziua de naștere a Mariei, surioara lui Mihăiță, așa că ea a fost încă de dimineață devreme în gândurile mele!

Pe Maria am avut bucuria de a o cunoaște chiar weekend-ul acesta, când am descoperit o fetiță veselă, iubitoare și drăgălașă. Chiar dacă o știam deja de mult timp din postările mamei ei, tot a reușit să mă surprindă cu energia ei molipsitoare și cu felul ei unic de a avea grijă de frățiorul ei. În ciuda micilor certuri care apar întotdeauna între frați Mihăiță este norocos să aibă așa o surioară, care cu siguranță va ști să fie alături de el când vor fi mari.

LA MULȚI ANI, dragă Maria! Să rămâi mereu la fel de zâmbitoare și drăguță, să ai parte de multe bucurii și să aduci doar fericire în inimile părinților tăi!

Pentru că tot v-am vorbit de Maria profit de ocazie ca să mă mândresc puțin cu un dar primit de la ea ieri: o inimioară colorată făcută chiar de ea! A fost un gest tare drăguț care mi-a adus multă bucurie, așa că am adăugat și aici poza cu inimioara, ca să o puteți admira și voi.  :)

Lasă un răspuns

