Un moment mult așteptat, întâlnirea cu Mihăiță

Acum o săptămână am participat la maratonul Dravet, un eveniment foarte frumos organizat în sprijinul copilașilor care suferă de forme rare de epilepsie. Acest eveniment a fost pentru mine un motiv dublu de bucurie, pentru că pe lângă participarea la maraton am avut ocazia de a petrece acea zi în compania familiei lui Mihăiță!

Pe Mihăiță l-am cunoscut în urmă cu mai multe luni prin intermediul postărilor mamei lui și l-am îndrăgit încă de la început! Treptat am descoperit un băiețel foarte dulce  și isteț, care reușește mereu să ne surprindă cu progresele făcute la terapie. Este uimitor cât de multe lucruri a învățat deja Mihăiță, deși este un copilaș de doar trei anișori!

De-a lungul acestor luni am devenit tot mai apropiată de Dana, mama lui Mihăiță, un om minunat care este cu tot sufletul alături de copilașul ei și care mi-a dat multe lecții de viață prin curajul și perseverența cu care luptă pentru a-i oferi micuțului ei tot ceea ce are nevoie!

Trebuie să recunosc că am avut ceva emoții înainte de întâlnire, dar clipa în care am întâlnit-o pe Dana a topit toată emoția și a transformat-o într-o mare bucurie. Deși nu ne văzusem până atunci m-am simțit ca și cum ne-am cunoaște din totdeauna!

Deși obosit, Mihăiță s-a dovedit foarte energic, exact așa cum îl știam din postările mamei lui, așa că nu a renunțat la nici o ocazie de a se juca împreună cu surioara lui Maria. Iar în perioadele când stătea lângă noi, în cărucior, avea grijă mereu să o aibă pe Dana cât mai aproape. Se vedea din fiecare gest cât de mult o iubește!

Maria a fost tare veselă toată după-amiaza și ne-a molipsit și pe noi cu multă buna-dispoziție. Am fost împreună să cumpărăm popcorn și baloane și mi-a plăcut mult că de fiecare dată când cumpăram ceva se gândea și la frățiorul ei (să luăm floricele și să îi ducem și lui Mihăiță, să luăm balon și pentru Mihăiță). Maria este un copil cu o inimă mare și este o plăcere să fii în preajma ei!

Timpul a trecut foarte repede în compania Danei și a micuților, dar a fost o după-amiază care mi-a adus multă bucurie în suflet! Sunt fericită că pot fi o părticică din viața lui Mihăiță și am certitudinea că el ne va uimi în continuare cu progrese și le va demonstra tuturor că autismul poate fi învins!

Mihăiță ocupă un loc aparte în inima mea și întâlnirea cu el m-a făcut să îmi doresc și mai mult să fiu alături de el! Dana înfruntă permanent obstacolele din lupta grea cu autismul pentru a-și ajuta băiețelul să aibă o viață normală și știu că determinarea ei este cea care îl ajută pe Mihăiță să facă atât de multe progrese!

Pentru a reuși în această luptă Mihăiță are însă nevoie și de sprijinul celor din jur. Așa că vă invit și pe voi să îl cunoașteți prin intermediul paginii lui: www.mihailioan.info și să îl susțineți! Vă asigur că orice sprijin va fi răsplătit cu noi progrese, iar într-o zi Mihăiță le va putea mulțumi personal tuturor celor care au fost alături de el!

3 păreri la “Un moment mult așteptat, întâlnirea cu Mihăiță

  1. A fost si pentru mine o dupa-amiaza deosebita, de foarte mult timp nu m-am mai simtit atat de bine. Ma bucur din suflet ca am avut aceasta ocazie si sper sa mai fie si altele la fel. Prietenia ta inseamna foarte mult pentru mine. Iti trimitem o tripla imbratisare.

  2. Si uite cum timpul a trecut peste noi si ne este tare dor de tine. Iti simtim lipsa, Raluca. Simtim lipsa unor prieteni. Mihai este la fel de minunat cum il stii, a implinit deja 7 ani, dar inca merge la gradinita. Ne luptam cu un sistem ce nu reuseste deloc sa accepte copiii cu dizabilitati si nu-si doreste integrarea lor sociala. Te imbratisez cu mare dor!

Lasă un răspuns

