Ne distrăm și învățăm cu personajele Disney

După ce am citit postarea Ralucăi despre activitățile cu Mickey Mouse, m-am gândit inițial să fac ceva similar, dar cu Minnie Mouse. Ulterior, descoperind planșele de activități de aici m-am gândit că aș putea include toate personajele Disney. Ce a ieșit? O după-amiază plină de veselie și câteva lucruri noi învățate cu ușurință.

Iată câteva dintre joculețele cu personaje Disney pe care le-am încercat. Cu siguranță orice copil este încântat să se joace cu Mickey, Minnie, Donald și celelalte personaje, iar aceste activități vă ajută să le stimulați creativitatea și să îi învățați lucruri noi. 🙂

– am rezolvat un mini labirint în care folosind doar căsuțele cu „M” și „m” trebuia ca Mickey să ajungă la Minnie

– am construit un cub cu personaje Disney

– am „scris” numele personajelor urmărind linia punctată

– am colorat cartonașele cu Mickey, fiecare cu culoare scrisă alături

– am făcut mini-puzzle cu personajele Disney (exact ca în postarea Ralucăi), una dintre cele mai distractive activități

– am colorat câteva planșe

Am încercat și joculețele de numărat, foarte ușor de înțeles și distractive. Dacă vă hotărâți să încercați și voi activitățile cu personaje Disney găsiți toate planșele aici. Distracție plăcută!

2 păreri la “Ne distrăm și învățăm cu personajele Disney

Lasă un răspuns

