În noiembrie purtăm mov!

Noiembrie este luna luptei împotriva epilepsiei, un moment special pentru toți cei care se luptă cu această boală. Fiecare dintre noi are acum ocazia să își arate susținerea pentru cei care suferă de epilepsie cu un gest simplu: purtând mov!

De ce mov? Explicația am găsit-o pe site-ul asociației Dravet: „Movul este culoarea simbol a luptei împotriva epilepsiei. O fetiță din Canada, Cassidy Megan, a ales această culoare inspirată de levănțică, o floare asociată adesea cu sentimentul de singurătate, de izolare, pe care mulți dintre cei afectați de epilepsie îl trăiesc”.

Așa că vă invit și pe voi ca în noiembrie să purtați mov! Asociația pentru Dravet și alte epilepsii rare vă face invitația de a vă arăta susținerea pentru lupta împotriva epilepsiei postând o poză cu voi purtând mov pe pagina de Facebook a asociației (mai multe detalii aici). Cele mai mov fotografii vor primi cadou o brățară Dravet.

Eu deja am decis să port brățăra pe care am cumpărat-o chiar de la maratonul Dravet, un accesoriu frumos care să îmi amintească că noiembrie este o lună specială!🙂

În încheiere vă invit să vizionați un filmuleț care mie îmi place mult și să cunoașteți câțiva copilași minunați care luptă cu epilepsia. Pentru ei și pentru toți ceilalți oameni care înfruntă epilepsia haideți în noiembrie să purtăm mov!

Lasă un răspuns

