Învățăm animalele sălbatice

Căutam de mult timp cartonașe cu animale sălbatice, dar fără să găsesc ceva care să îmi placă. Așa că m-am gândit că pot crea chiar eu cartonașele folosind imagini găsite pe internet.

Realizarea este foarte simplă: am găsit pe net (Google) poze cu fiecare animal, am adăugat numele lui și am creat opt cărticele (flash cards) simpatice, numai bune pentru învățat numele animalelor.

Iată ce a ieșit, dacă vă place sper să încercați și voi. Dacă vreți chiar aceste cărticele îmi puteți lăsa un comentariu cu adresa de email și vi le trimit pe email pentru a le printa! Spor la joacă!🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

