Un dar creativ: puzzle personalizat

În urmă cu ceva timp am intrat pentru prima data pe blogul Creative Boutique, unde am descoperit multe jucării interesante și educative pentru cei mici. Pentru că mi-a plăcut mult ce am văzut, am participat la unul dintre concursurile de pe blog și am fost norocoasă: am câștigat un produs la alegere dintre creațiile de pe blog. 🙂

Mi-a fost destul de greu să aleg, dar până la urmă m-am decis asupra unui puzzle personalizat, pe care l-am găsit aici. M-am gândit că ar fi un cadou foarte potrivit pentru micuțul unei prietene dragi, de Sf. Andrei.

Astăzi am luat coletul de la poștă și am fost tare încântată! Mulțumesc, Mihaela! Este un dar creativ și original, așa că probabil nici nu voi mai aștepta până de Sf. Andrei ca să îl dăruiesc! Se apropie Sărbătorile, așa că vă invit și pe voi să vizitați blogul Creative Boutique, un cadou personalizat poate fi o surpriză plăcută pentru cei dragi!

 

Lasă un răspuns

