Învățăm animalele cu National Geographic Kids!

După ce am folosit cartonașele cu animăluțe despre care v-am vorbit aici, am descoperit un alt mod distractiv de a învăța animalele, folosind cartonașele oferite de National Geographic Kids. Am vizitat site-ul lor  și am găsit o serie decartonașe care pe lângă poză conțin și informații interesante despre fiecare animal, în limba engleză. Povestindu-i celui mic mai multe despre fiecare specie el va învăța pe lângă recunoașterea fiecărui animal și informații utile despre acesta.

Cartonașele se printează, apoi se îndoaie pe linia din mijloc și preferabil se plastifiază pentru a putea fi folosite mai mult timp.

Eu am folosit pentru început 8 cartonașe, dar pe site puteți găsi  mai multe. Dacă vă plac sper să le folosiți și voi. Dacă vreți chiar aceste 8 cartonașe și vă este greu să le găsiți pe site-ul National Geographic îmi puteți lăsa un comentariu cu adresa de email și vi le trimit pe email pentru a le printa! Spor la joacă!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

