Este mai ușor să critici decât să ajuți!

Este trist că unii oameni preferă să atace o inițiativă fără măcar să fi încercat să înțeleagă despre ce este vorba. Este mereu mai ușor să critici, poate ca să îți justifici lipsa de implicare, mult mai ușor decât să încerci să ajuți cumva!

Duminică am lansat campania de Crăciun, un proiect de suflet pentru mine. Am început cu emoție, dar și cu speranță, pentru că știu că am avut norocul de multe ori să întâlnesc oameni minunați, dornici să se implice. Așa că îmi doresc din suflet ca și de această dată să descopăr oameni cu suflet mare, care să aducă bucurie în sufletele acestor copilași.

Mă doare însă că unele persoane au o atitudine pe care nu pot să o înțeleg. Pot înțelege perfect ca oamenii să nu se implice din orice motive, este dreptul fiecăruia să susțină doar cauzele în care crede cu adevărat, dar nu pot înțelege oamenii care aleg doar să critice fără argumente. Iar în doar două zile am auzit multe: că poate cazurile copiilor nu sunt reale, că de ce acești copii și nu alții, că nu de asta este nevoie cu adevărat.

Niciodată nu am simțit nevoia să mă justific în fața unor astfel de acuzații și nu o voi face nici acum. Scriu aceste rânduri doar pentru că simt nevoia să fac asta acum.

Mă întreb dacă cei care susțin că aceste cazuri nu sunt reale au petrecut măcar câteva clipe pntru a citi aceste cazuri și a vizita blogurile lor. Majoritatea au fost promovate în mass-media, au fost susținute de fundații cunoscute și au pe blogurile lor toate actele doveditoare necesare. De asta înainte de a lansa astfel de acuzații vă rog să acordați câteva minute studierii fiecărei povești de viață, veți descoperi fapte reale, poate dureros de reale.

Iar tuturor celor care spun că nu este nevoie de această campanie le propun un singur lucru: să organizeze ei o campanie pentru cauzele pe care ei le consideră importante, indiferent care sunt acelea, să lupte pentru lucrurile în care cred. Este loc pentru toate părerile și fiecare este liber să aleagă ce fapte bune decide să facă, important este să trecem la fapte, pentru că criticile neconstructive nu folosesc nimănui în astfel de situații.

Îmi pare rău că a trebuit să scriu asta, dar uneori se adună prea multe cuvinte nespuse pe care îmi doresc să le exprim măcar așa. Ca să închei într-un mod cât mai optimist aș vrea să le mulțumesc celor care s-au alăturat campaniei „De Crăciun dăruiește bucurie!” și care mi-au adus speranța că mesajul campaniei va putea ajunge la cât mai mulți oameni cu suflet mare. Vă mulțumesc tuturor, această campanie depinde doar de implicarea voastră!

6 păreri la “Este mai ușor să critici decât să ajuți!

  1. De multe ori si comentariile au o baza oarecare. De ce nu ginditi si din alt punct de vedere.Hai sa recunoastem ca nu tot ce se spune si se scrie este adevarat (cine nu a avut de a face cu asa ceva nu stie, dar asta e din pacate).Tipic la noi la romini sa le umflam sa fie mai credibile.Pe mine ma doare cind unora lii se face reclama foarte mare si altii sint lasati in plata lor ca si cum ar…..trebui sa traiasca cu un cuvint.Toti sint oameni toti sint parintii si pe toti ii doare de copilasii lor.Daca s-ar spune chiar tot ce se mai intimpla si in spatele usilor nu ar mai fii asa frumos de ce nu ginditi.Sau numai voi aveti dreptate?????Sau daca eu am ceva mai aparte toata lumea trebuie sa-mi stea in genunchi!!!!

    • Eu nu neg ca exista si campanii false pe internet, am vazut astfel de cazuri din pacate. De asta inteleg reticenta oamenilor si cred ca este foarte bine ca fiecare om inainte de a dona sa investigheze cazul pentru a fi sigur de veridicitatea lui. Eu am insa ceva impotriva celor care critica sau contesta o campanie fara a face aceasta investigatie. In cazul campaniei mele de Craciun, majoritatea cazurilor sunt cunoscute la nivelul mass-media si pot fi verificate prin intermediul informatiilor de pe blogul fiecarui copil. Este pacat ca faptul ca exista si campanii false sa aiba un impact negativ si asupra campaniilor in care chiar este nevoie de donatii.
      De asemenea stiu ca sunt multi alti copilasi care au nevoie de ajutor, dar pentru ca nu am cum sa ma implic in toate cazurile imi doresc ca macar pt acesti copilasi sa pot face ceva. Fiecare poveste de viata este impresionanta, iar fiecare om este liber sa aleaga ce micut isi doreste sa ajute.

  2. Si dumneavoastra sinteti asa credula la tot ce spune mass-media???Pentru a face bani si nemunciti ce nu face omul in ziua de azi, ORICE?Cel mai bine e cind cunosti privat cazul si chiar nici atunci nu poti sa spui ca in adevar il cunosti.Dar in multe cazurii cu reclama foarte multa…cindva se incheie si ii vezi numai cum cresc avutiile sau se instaresc campaniile este o capcana si pentru unii si pentru altii.Argumente sint si dintr-o parte si din alta.Numai binefacerea vizibila este binefacere???Eu inteleg omul,(daca esteOM) cind este in necaz cercul lui de prieteni si conostinte il sustin nu e nevoie de atita reclama, asta e o capcana prin care incercam sa sensibilizam spiritele tuturor (ca si asa nu se stie, doar ce spune mass-media),si prin asta se vede ca ceva nu e in regula.In ziua de azi poti sa faci acte si tot ce vrei fals.SUCCES

    • Draga doamna Ana, eu sunt mamica unui copil pentru care Piticul a organizat aceasta campanie.
      Ati accepta un schimb cu mine? Eu va dau toti banii nemunciti primiti pentru terapiile copilului meu iar dumneavoastra primiti si boala ei. Ce spuneti?
      Eu spun numai: Dumnezeu sa va binecuvanteze!

  3. Sunt mamica unui baietel de 1 an si 10 luni cu tetrapareza spastica si leucomalacie bilaterala, sunt din Galati si in data de 18 noiembrie am organizat un spectacol umanitar de strangeri de fonduri pentru a putea merge cu Filip la recuperare la Sibiu, la Spitalul de Psihiatrie sectia Recuperare Copiii. Nu mi-a fost usor sa fac acest spectacol, am fost ajutata de un suflet mare, am reusit sa strangem ceva banuti. Ce vreau eu sa spun prin acest mesaj este ca oricine dintre noi se poate afla in papuci celui care cere si are nevoie de ajutor, daca nu vrei sa participi poti sa nu o faci, dar nu pune la indoiala suferinta unei mame si a copilului ei. Este cumplit de dureros sa vezi cum pun alti la indoiala suferinta unu pui de om. Multa putere tuturor mamicilor cu copiii deosebiti. Cristina, mama unui copil deosebit!

    • Draga Cristina, multumim mult pentru mesaj, din pacate mai sunt si oameni care nu inteleg suferinta celor din jur, dar eu am incredere ca sunt si alti oameni cu suflet mare care stiu sa ofere sprijin si iti doresc sa intalnesti cat mai multe astfel de persoane care sa fie alaturi de voi! Multa sanatate baietelului tau si tie putere sa lupti in continuare pentru el!

Lasă un răspuns

