Gânduri de Sfântul Nicolae

Pentru mine ziua de 6 decembrie are în fiecare an o semnificație deosebită, datorită sărbătorii Sfântului Ierarh Nicolae, pe care întotdeauna l-am considerat apropiat sufletului meu. Poate pentru că m-am născut cu doar câteva zile înainte de această sărbătoare am simțit mereu o apropiere sufletească față de această zi, iar de-a lungul timpului Sfântul Nicolae mi-a îndeplinit rugăciunile de fiecare dată când i-am cerut ajutorul. Așa că îi voi fi recunoscătoare mereu pentru că știu că are grijă de mine și de cei dragi mie, oricât de grele ar fi încercările vieții.

Sfântul Nicolae ne învață pe toți să fim darnici, să ne gândim la cei din jur și să facem totul cu multă credință. Sunt lucruri care par ușor de făcut, dar de multe ori prinși în agitația vieții uităm să facem aceste gesturi. Iar ziua de astăzi este o sărbătoare care să ne aducă aminte să fim mai buni, să ne gândim mai puțin la noi și mai mult la ceilalți și să învățăm să dăruim.

Ziua de 6 decembrie înseamnă ceva mult mai important decât o zi a darurilor primite de la Moș Nicolae, înseamnă o sărbătoare închinată unui sfânt care are puterea de a face minuni în viețile celor care îi cer sprijinul. Astăzi mai presus de bucuria primirii unor cadouri frumoase, simt recunoștință și credința că Sfântul Nicolaeîi va ocroti în continuare pe toți cei au nevoie.

„În viața veșnică luăm cu noi doar atât cât am dăruit.”

La mulți ani tuturor celor care astăzi își sărbătoresc ziua de nume! Să fiți sănătoși, fericiți și să aveți tot ce vă doriți!

Sf Nicolae

Lasă un răspuns

