Moș Nicolae la Spitalul Fundeni

Uneori este de ajuns un singur om cu suflet mare și cu dorința de a ajuta pentru ca lucruri minunate să se întâmple. Un astfel de om este Nicoleta, care a a transformat în realitate un plan menit să aducă bucurie în sufletele multor copilași și a reușit să le dăruiască micuților acele momente magice de Sărbători pe care le merită din plin.

Am descoperit astăzi un grup de oameni deosebiți, care sub îndrumarea Nicoletei au făcut ca evenimentul de astăzi să fie cu adevărat o bucurie pentru copiii de la Spitalul Fundeni, un moment special în care ei au uitat pentru câteva ore de atmosfera din saloanele de spital și au trăit magia spectacolului și încântarea darurilor pregătite cu mare drag pentru ei.

Acești oameni darnici au transformat amfiteatrul spitalului într-o sală cu aromă de prăjituri făcute în casă, plină de daruri minunate. Apoi au apărut pe rând și copiii, întâmpinați cu coifuri colorate, iar pe chipurile lor se citea deja încântarea și nerăbdarea de a descoperi ce le-a pregătit Moșul.

Ultima dată când am fost la Fundeni am plecat cu sufletul răvășit de tot ceea ce văzusem acolo, de toate poveștile care se ascund în saloanele acelui spital. Astăzi însă am plecat cu o altfel de trăire, cu sentimentul că acest spectacol a adus speranță părinților de acolo, care au simțit că nu sunt singuri în lupta lor și mai ales a adus acea bucurie sinceră și greu de descris în cuvinte a copiilor care primesc darurile pe care și le doreau atât de mult.

Mă bucur mult că am cunoscut-o pe Nicoleta, este exact omul cald și darnic pe care mi-l imaginam. Datorită ei astăzi copiii de la Fundeni au avut parte de fericirea pe care o merită din plin după atâtea momente grele din lupta cu boala. Astăzi în timp ce priveam copilașii mi-am adus aminte de ceea ce citisem pe blogul Nicoletei despre emoția pe care o simți văzând bucuria unui astfel de copil. Iar acum recitind acele cuvinte am înțeles atât de bine acel sentiment… „Bucuria de o clipă, surâsul unui copil, strălucirea din ochii celui care privește un spectacol în timp ce perfuzia îi curge alene, în vene sunt atât de firave și de imateriale încât chiar și după ce trec te întrebi dacă le-ai trăit aievea sau dacă nu cumva totul a fost doar un vis.”

Ceea ce au reușit acești oameni să facă astăzi la Fundeni este extraordinar și merită toată aprecierea și recunoștința noastră, a celor care privind un astfel de eveniment primim o lecție de dărnicie și învățăm la rândul nostru să fim mai buni. Felicitări tuturor, sper din suflet ca bucuria pe care ați dăruit-o astăzi să se întoarcă înzecit către voi! Iar copilașilor pe care i-am văzut astăzi la spectacol le doresc ca Moș Crăciun să le aducă pe lângă toate aceste daruri multă sănătate și o copilărie petrecută departe de spital, alături de cei dragi!

p.s. Poze am doar câteva, dar cu siguranță peste câteva zile veți putea găsi mult mai multe pe blogul Nicoletei, ca să vedeți cât de specială a fost atmosfera de acolo. Voi prelua aici și cuvintele Roxanei Dumitru (cea care este ocrotitoarea tuturor copilașilor de la Fundeni), pentru că exprimă într-un mod atât de frumos ceea ce s-a întâmplat astăzi acolo: „O serbare cum nu s-a mai vazut, pentru a carei buna desfasurare s-au ocupat sute de spiridusi, condusi de Nicoleta Ţintea. Zambete, lacrimi, cadouri, distractie, colinde, destainuiri, prajiturele, poze…si mai sunt multe de enumerat! Asta seara toata piticimea din Fundeni a adormit cu zambetul pe buze!”

5 6 7 1 2 3 4

Lasă un răspuns

