Minunății de Crăciun

Se apropie Crăciunul și cu toții ne dorim lucruri minunate pe care să le dăruim celor dragi sau pe care să le folosim pentru a ne decora casa pentru sărbători. Așa că vă invit cu drag la o licitație de Crăciun de unde puteți alege multe minunății care cu siguranță vă vor încânta.

Eu am intrat pe blogul licitației încă de dimineață și mi-a plăcut tot ce am văzut. Am licitat deja pentru o coroniță superbă din brad, pe care mi-aș dori să o am pe masa de Crăciun.🙂

Licitația are și un scop tare drag mie: sprijinirea unei familii din comuna Gogoșari,  un tată care își crește singur cei doi copii, după ce au pierdut și casa în urma unui incediu. Mai multe despre această familie puteți afla aici. Este o poveste tristă care se poate schimba dacă planul Mirunei de a le contrui căsuța de care au atât de mare nevoie va deveni realitate.

Vă invit să intrați pe blogul licitației (aici) și să vă uitați la toate lucurile de acolo, dacă vă atrage ceva (eu sunt sigură că vă vor plăcea muuuulte) lăsați un mesaj cu oferta voastră. Toți bănuții strânși vor fi depuși în contul casei.

Spor la licitat!

1

Lasă un răspuns

