Un dar de suflet de la Raisa

Despre micuța Raisa am scris mereu cu drag, pentru că este o fetiță care ne dă tuturor o lecție de curaj prin lupta pe care o duce zilnic pentru a se face bine. Mă simt norocoasă că am aflat povestea ei, pentru că de fiecare dată când intru pe blogul Raisei învăț de la ea și de la mama ei cum să fiu mai puternică, mai răbdătoare și mai plină de credință. Citind postările lui Cati (mama Raisei) am descoperit un om care știe să înfrunte viața cu optimism și cu speranță, indiferent cât de grele ar fi încercările prin care trece. Și știu că Dumnezeu a ales cei mai buni părinți pentru Raisa, doi oameni dispuși să lupte și să îi ofere dragostea și protecția de care are nevoie.

Astăzi am primit un dar de la Raisa: o diplomă foarte drăguță, un dar de suflet pe care mi-am dorit să îl împărtășesc cu voi. Nici nu știți ce bucurie mi-a adus acest dar, mi-a făcut ziua mai frumoasă și mi-ar fi plăcut tare mult să le pot mulțumi personal Raisei și părinților ei pentru că s-au gândit la noi.

M-am gândit astăzi la cei care mă întreabă uneori de ce mă implic în diferite campanii umanitare și mai ales ce câștig din asta. Ar fi greu să explic bucuria pe care o simt când oameni pe care eu îi admir îmi fac un astfel de dar, la fel cum îmi este greu să explic toate sentimentele minunate pe care le am atunci când primesc vești bune despre unul dintre un micuț care luptă să se facă bine sau când după o luptă lungă un copilaș care s-a făcut bine mă strânge în brațe. Aceste momente sunt pentru mine cel mai de preț câștig pe care l-ar putea obține cineva vreodată.

Mulțumesc mult pentru diplomă, dragă Raisa! Este un dar de suflet pe care îl prețuim tare mult!

diploma Piticul

Lasă un răspuns

