Primul Crăciun fără cineva drag

Au trecut cinci luni de când cineva drag a plecat din viața mea, pe neașteptate, fără măcar să am ocazia să îmi iau rămas-bun. Uneoi mi se pare că a trecut mult timp, pentru că au fost atâtea momente în care i-am simțit lipsa… alteori mi se pare că a trecut atât de puțin, încât nici nu am reușit să mă obișnuiesc cu gândul că un om atât de drag nu mai este lângă mine, ci mă privește din ceruri. Privind în urmă văd că zilele s-au scurs parcă la fel ca înainte, cu toate că înăuntrul meu totul s-a schimbat.

Acum de sărbători simt că toate acele sentimente pe care până acum le-am strâns în mine mă copleșesc mai mult ca oricând. Crăciunul a fost mereu perioada mea preferată din an, dar acum lipsește ceva din farmecul lui și lipsește ceva din sufletul meu… Am cumpărat cu un cadou mai puțin, la masa de Crăciun este un scaun în minus, în seara de Ajunva fi o persoană dragă pe care nu o voi putea suna ca de obicei. Știu că o voi simți alături de mine, pentru că mereu o simt aproape, dar în egoismul meu aș vrea să fie chiar aici, să o pot vedea și îmbrățișa.

Iar indiferent cât de frumoase vor fi aceste sărbători, indiferent cât de multe daruri voi primi, indiferent câți oameni pe care îi iubesc vor fi lângă mine voi avea mereu acest gol pe care nimeni nu îl poate umple. Este prima dată când petrec Crăciunul fără cineva atât de drag și mi-e greu să mă gândesc că de acum toate sărbăorile vor fi așa, fără ca ea să fie lângă mine.

Mă gândesc acum la toți cei care au trecut vreodată prin asta și pe care îmi dau seama că până acum nu i-am înțeles niciodată așa cum ar fi trebuit. Așa că dacă aveți vreun prieten care a pierdut recent pe cineva drag, gândiți-vă la el de Crăciun și faceți-vă timp să îi dăruiți o îmbrățișare, are nevoie de ea mai mult ca oricând. Iar dacă chiar voi treceți prin asta nu pot decât să vă doresc să gasiți puterea de a vă bucura de aceste zile alături de cei apropiați. Gândiți-vă că oamenii care ne iubesc și nu mai sunt printre noi nu și-ar dori niciodată să ne vadă plângând. Iar toate sentimentele care vă copleșc acum le puteți transforma în lucruri bune pentru cei din jur, lucruri care i-ar face mândri pe cei care ne privesc de undeva din ceruri. Eu mă gândesc mereu la asta și zâmbesc, pentru că știu că ea așa și-ar fi dorit să fiu, veselă și plină de optimism ca întotdeauna.

Crăciun fericit tuturor! Să vă bucurați de fiecare clipă petrecută alături de cei dragi, pentru că ei sunt cu adevărat cea mai de preț comoară din viața noastră.

Lasă un răspuns

