Lista de sfârșit de an

Ieri am primit de la o bună prietenă un bilețel vesel cu scris colorat și un titlu care mi-a atras atenția: Lista de sfârșit de an 2012, o listuță pe care o primise și ea la rândul ei de la cineva. Ideea este simplă, privind la anul ce tocmai se încheie ești invitat să completezi 12 răspunsuri scurte despre ce ai trăit în acest an. Eu am completat-o și a fost un bun prilej de a-mi aminti clipe din ultimele luni și de a retrăi momentele cele mai importante din acest an.

Așa că vă invit și pe voi să încercați să completați lista voastră, veți vedea cât de multe lucruri vi s-au întâmplat în anul 2012 și poate veți găsi inspirație să vă puneți dorințele pentru anul ce vine. 🙂

Lista mea sună cam așa.

1. Cea mai mare bucurie din anul 2012: călătoriile în care am desocperit locuri noi și oameni speciali

2. Un moment de neuitat: botezul finuței mele

3. O dorință împlinită: să pot împărți fiecare clipă cu cel pe care îl iubesc

4. Un vis (încă) neîmplinit: o vacanță lungă, undeva departe, într-un loc liniștit și special

5. O tristețe: pierderea unui om drag

6. Un regret: prea puțin timp petrecut alături de cei dragi

7. Cea mai mare realizare din anul 2012: mai presus de orice altceva pentru mine cea mai mare realizare este că am putut schimba măcar puțin în bine viețile unor oameni

8. Un om pe care l-ai cunoscut și care te-a inspirat: am cunoscut atât de mulți oameni care m-au inspirat anul acesta (Roxana, Nicoleta, Miruna și lista poate continua cu multe alte nume), încât mi-ar fi greu să aleg; pentru mine este o bucurie să privesc în urmă și să văd că anul acesta mi-a adus șansa de a întâlni oameni de la care am mereu ceva de învățat, care îmi demonstrează că visele pot deveni realitate dacă lupți pentru ele, care îmi arată ceea ce este cu adevărat important în viață. Mai sunt toți acei oameni pe care nu i-am întâlnit personal, dar pe care simt că îi cunosc deja și care fac parte din viața mea. Așa că chiar dacă aici nu voi menționa un nume, mă voi gândi la toți, cu recunoștință pentru felul în care m-au inspirat și m-au făcut să îmi doresc să fiu un om mai bun.

9. Un loc nou pe care l-ai descoperit și te-a fermecat: cascada Gullfoss, un loc care m-a impresionat prin frumusețe și unicitate

10. Un prieten drag care ți-a fost aproape: au fost multi prieteni dragi care mi-au fost aproape în acest an, dar pentru că pot menționa doar unul singur o voi alege pe o colegă care de când s-a întors din concediul de maternitate a făcut ca orele petrecute la serviciu să fie mult mai vesele 🙂

11. Un cuvânt care descrie cel mai bine anul 2012 pentru tine: lecții de viață (știu, sunt trei cuvinte, dar putem trișa puțin 🙂 )

12. O amintire din acest an pe care o vei păstra mereu în gând: sărbătorile de Paște petrecute alături de toți cei dragi, pline de momente speciale și de bucurie.

Să aveți un sfârșit de an plin de amintiri dragi și de planuri frumoase pentru noul an!

 

O părere la “Lista de sfârșit de an

  1. Pingback: Bilant de sfarsit de an ….in stilul meu :D « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

