De Crăciun, de la Mihăiță

Printre darurile primite de Crăciun unul tare drag mie este cel de la Dana, mama lui Mihăiță, care mi-a trimis câteva decorațiuni foarte drăguțe, făcute manual. Le văzusem acum ceva timp în pozele de pe Facebook și mi-au plăcut, iar în realitate sunt chiar și mai frumoase.

Din păcate datorită întârzierilor de la poștă am primit coletul ceva mai târziu, dar l-am întâmpinat cu multă bucurie. Cu siguranță decorațiunile îmi vor aminti de Mihăiță la fiecare Crăciun! Felicitarea primită se află deja la loc de cinste, iar de fiecare dată când o privesc mă gândesc cu drag la Dana și micuții ei minunați. 🙂

De când am cunoscut-o pe Dana am câștigat o prietenă de suflet și îmi doresc ca anul ce vine să îi aducă toate împlinirile pe care știu că le merită din plin pentru eforturile pe care le face permanent pentru copiii ei. Iar pentru că Mihăiță are nevoie de sprijinul celor din jur pentru a continua progresele obținute prin terapie, sper ca el să întâlnească în noul an cât mai mulți oameni care să îi afle povestea și să fie alături de el în această luptă.

c2

Lasă un răspuns

