Planuri de început de an

De fiecare dată ne punem dorințe la începutul anului, ne facem nouă promisiuni și sperăm să reușim să le respectăm. Ne dorim multe, visăm frumos și parcă avem mai mult curaj să ne clădim planuri îndrăznețe. Uneori uităm însă aceste dorințe, uităm să luptăm pentru a le îndeplini, uităm să trăim pentru ceea ce ne dorim cu adevărat. Așa că de data aceasta m-am gândit să îmi fac o listă cu dorințele pe care le am la început de an, iar pentru a o avea mereu la îndemână o voi așterne aici, cu speranța ca peste 12 luni să pot număra cât mai multe vise îndeplinite. Va fi o listă care nu mă va lasă să uit ce îmi doresc și care îmi va da motivația de a lupta mai mult pentru ca fiecare dintre aceste dorințe să devină realitate.

Vă invit și pe voi să faceți așa o listă, să găsiți acele dorințe pe care vreți să vi le împliniți în noul an și să faceți tot ce vă stă în putere pentru a le transforma în realitate. Visele mele se împart în două categorii: unele dorințe de suflet (pe care îmi doresc tare mult ca Dumnezeu să mi le împlinească) și unele planuri foarte concrete, pe care mă voi strădui să le duc la îndeplinire anul acesta.

~ Lista mea pentru 2013 ~

1. Sănătate – Îmi doresc ca 2013 să îmi aducă în primul rând multă sănătate pentru mine și cei dragi. Poate părea un clișeu, ceva ce spunem cu toții, dar anul care a trecut mi-a arătat mai mult ca oricând că sănătatea este cea mai importantă. Așa că sper ca Dumnezeu să îmi îndeplinească această dorință, este ceea ce am cea mai mare nevoie pentru a putea să îmi îndeplinesc restul viselor.

2. Timp pentru cei dragi – Aș vrea ca în noul an să dedic mai mult timp celor pe care îi iubesc, să nu treacă nici un sfârșit de săptămână fără a le arăta dragostea mea și a petrece timp alături de ei. De multe ori uităm că asta este ceea ce contează cu adevărat, că nimic din lucrurile materiale pentru care muncim atât de mult nu au nici o valoare dacă nu ne facem timp pentru a trăi momentele care ne aduc  bucuria aceea sinceră, care ne umplu viața și ne dau puterea de a merge mai departe indiferent de greutăți.

3. Momente de evadare – Una dintre cele mai mari pasiuni ale mele este călătoritul, așa că anul 2013 sper să fie ocazia de a „evada” în cât mai multe locuri frumoase și de a cunoaște oameni cu moduri diferite de gândire, de la care să învăț lucruri noi.

4. O schimbare – Mă gândesc de mult timp la asta și mi-ar plăcea ca anul 2013 să îmi dea prilejul de a putea schimba în bine viața cuiva, o schimbare care chiar să conteze pentru acel om. Cu toții putem aduce lucruri bune în viețile celor din jur, dar aș vrea ceva mai mult decât atât, aș vrea să pot aduce o schimbare reală în viața cuiva care are nevoie de ajutor. Încă nu am în gând ceva anume, dar am încredere că viața va face în așa fel încât să pot găsi acel om pentru care să am puterea de a face ceva mai mult decât un simplu sprijin de moment.

5. O viață mai sănătoasă – Aș vrea ca anul ce tocmai a început să îmi aducă o viață mai echilibrată, cu un stil de viață mai sănătos și mai mult sport. Știu că este greu să renunț la obiceiurile nesănătoase (dar atât de plăcute), dar sunt sigură că beneficiile vor fi mult mai mari decât eforturile de la început. În plus este într-un fel o investiție în mine și în felul în care aleg să trăiesc de acum încolo, așa că merită.🙂

6. Gătit cu dragoste – În mod normal gătitul nu ar avea de ce să apară pe lista cuiva de dorințe pentru noul an, dar pentru mine gătitul este un mod simplu de a face ceva cu drag pentru cel pe care îl iubesc. Pe lângă alte gesturi drăguțe pe care le-aș putea face, știu că o cină delicioasă pregătită cu dragoste este un dar frumos după o zi obositoare de muncă. Așa că îmi propun să gătesc iarăși, să reinventez cinele în noi și mesele în familie din weekend, cele care reușesc să ne aducă mereu multă bucurie.

7. Cărți de suflet – Am deja câteva cărți pe care îmi doresc să le citesc și tot nu reușesc să îmi găsesc timp. Știu că este o chestiune de a-mi organiza mai bine timpul, așa că îmi propun ca în 2013 să citesc toate cărțile care îmi vor atrage atenția, să îmi acord un timp special în care să mă retrag și să mă bucur de lectură, așa cum făceam acum câțiva ani. Pare ușor, dar să vedem cum merge în practică.🙂

8. Perseverență – Mă refer aici la proiectele pe care le-am început anul trecut și pe care îmi doresc să le duc mai departe și să nu renunț la nimic din ceea ce mi-am propus. Unul dintre proiectele de anul trecut este și acest blog, care a apărut cu mult drag din dorința de a împărtăși gânduri și de a fi alături de micuții care au nevoie de sprijin. Unele postări sunt scrise doar pentru a exprima o parte din ceea ce simt, fără a mă aștepta ca mulți oameni să ajungă să le citească. Îmi place sentimentul pe care îl am când pot împărtăși o parte din trăirile mele, dar scopul principal pentru care există acest blog sunt poveștile de viață ale micuțilro care au nevoie de ajutorul celor din jur. Iar când scriu despre ei mi-aș dori ca postările să fie citite de cât mai mulți oameni și să devină cât mai cunoscute  pentru ca acești micuți să poată avea parte de susținerea care este atât de importantă pentru ei. Așa că în ceea ce privește blogul mi-aș dori cât mai mulți vizitatori care să le citească poveștile și care să le fie alături.

9. O dorință secretă – Pe lângă planurile pe care vi le-am împărtășit ar mai fi o dorință de suflet, pe care însă prefer să o țin secretă. Poate din superstiție, poate pentru că este ceva foarte personal. Sper însă din tot sufletul ca acest vis să mi se împlinească, este dorința cea mai aproape de sufletul meu și aș fifoarte fericită să o văd transformată în realitate.

Cam atât pentru mine, sper ca lista voastră să fie plină de planuri frumoase și mai ales vă doresc să găsiți motivația de a le duce la îndeplinire pe toate. Să aveți un an mai bun, cu sănătate, împliniri și multă iubire din partea celor dragi!

1

Lasă un răspuns

