Vești bune la început de săptămână

Această săptămână a început mai frumos decât mă așteptam și asta datorită veștilor bune primite despre micuțul David, băiețelul despre care vă scriam în urmă cu câteva luni și care avea nevoie de sprijinul oamenilor pentru a face operația care să îi salveze viața. După o luptă grea și o operație făcută în Germania micuțul a revenit acasă sănătos, așa cum am sperat cu toții.

Iată mesajul primit de la nașa lui pe pagina de Facebook, adresat tuturor celor care au fost alături de el în această luptă: „Mai tineti minte povestea lui David Gabriel?
https://blogpiticul.wordpress.com/2012/10/27/o-lupta-in-care-fiecare-clipa-conteaza-viata-micutului-david-depinde-de-noi/
Cu ajutorul bunului Dumnezeu si al tuturor celor care ne-au sprijinit si au fost alaturi de noi in toate momentele grele si carora le multumim din suflet (in special Dl. Dr. Raed Arafat care ne-a dovedit ca mai exista oameni care le pasa si care este nu un om, un super om si dl. Dr. Sandica de la clinica din Germania care cu mainile sale face minuni) am trecut peste ce a fost mai greu. David Gabriel si colegul lui de suferinta Denis sunt acum doi copii sanatosi de care ne putem bucura. Cel in alb este David Gabriel si cel in bleu este Denis. Va multumim tuturor”.

După ce am primit mesajul am recitit postarea în care vă povesteam despre David pentru prima dată și mi-am amintit de aceste gânduri scrise atunci: „De fiecare dată când public povestea unui copilaș îmi doresc să public poze cât mai încărcate de optimism. Pentru David nu am decât poze cu el în aparatul care îl ține în viață. David nu are încă poze zâmbind, dar cu sprijinul vostru viața lui se poate schimba”. Așa că poza primită de la nașa lui David a fost o mare bucurie, o dovadă că eforturile făcute de toți oamenii minunați care i-au fost alături în aceste momente au fost răsplătite pe deplin prin faptul că David este bine acum și le va putea dărui părinților lui multă dragoste.

Povestea lui David este o poveste cu final fericit, așa cum mi-aș dori din suflet să fie toate poveștile micuților care luptă pentru viața lor. Multă sănătate, dragă David, să te bucuri de copilărie și să le aduci multă fericire celor care te iubesc și care au luptat pentru ca tu să te faci bine!

11

 

O părere la “Vești bune la început de săptămână

Lasă un răspuns

