Poți schimba o viață cu un simplu SMS! Alex are nevoie de tine!

Despre Alex am scris în urmă cu o lună, este băiețelul de doar 9 ani care de când s-a născut luptă permanent cu o boală necruțătoare: boala oaselor de sticlă. Povestea lui pe larg am scris-o pe blog aici.

Pe scurt vă pot spune doar că Alex are mare nevoie de sprijinul vostru, că susținerea celor din jur este singura lui șansă la o viață normală. Fundația Mereu Aproape a preluat cazul lui și pe parcursul acestei săptămâni (până pe 1 februarie) îl putem ajuta cu un gest simplu: un SMS la 848 prin care să donăm 2 EUR pentru ca el să aibă copilăria fericită pe care o merită.

Pe lângă donațiile prin SMS dacă doriți să îl ajutați cu o sumă mai mare acestea sunt conturile deschise de mama lui Florenţa Plugariu, la Banca Transilvania: RO32BTRL04301201C17354XX (lei) și RO07BTRL04304201C17354XX (euro). Orice sprijin din partea voastră un pas înainte pentru ca Alex să își îndeplinească visul.

Ca să îl cunoașteți mai bine pe acest copilaș minunat voi prelua aici o parte din dialogul purtat cu Alex de către reprezentanta Fundației Mereu Aproape, articolul integral îl puteți citi aici.

De-a lungul interviului, cu greu mi-am abtinut imboldul de a-l imbratisa! N-am putut decat sa adopt o atitudine materna, securizanta. Este cu adevarat un copil cu totul si cu totul special.

–         Ce ai tu voie sa faci si ce nu ai voie sa faci?

–         Eu am voie sa merg cu bicicleta si nu am voie sa merg singur pe strada!

–         Ce se intampla daca mergi singur pe strada!?

–         Pai, daca merg, bine, dar daca merg asa … (tace).

–         Ce se intampla daca te lovesti?

–         Pai, daca cad pe mana, imi rup o mana, daca cad pe un picior, imi rup un picior!

–         Cat mai poti indura, cat mai poti rezista cu problemele astea?

–         Pana termin cu „boala oaselor de sticla”!

–         Cand o sa termini cu „boala oaselor de sticla”?

–         Inteleg. Alex, cat de mult suferi ca nu te poti juca fotbal cu ceilalti copii, de-o seama?

–         Cum sa spun asta?

Ma intreaba soptit, abia inteleg ce spune! Dar isi duce pana la capat raspunsul!

–         Pai, sufar foarte mult! Mi-am dorit sa ma joc fotbal, sa alerg, sa ma joc cu copiii aceia care se urca pe…, pe…, pe tobogan si se urca pe chestia aia albastra, pe care urca toti copiii, pe tobogan!

–         Si tu nu poti.

–         Nu pot.

–         Si te doare.

–         Ma doare sufletul! Ca nu pot sa ma joc!

–         Crezi ca te iubeste Dumnezeu?

–         Ma iubeste foarte mult Dumnezeu!

–         De ce?

–         Pentru ca sunt dragut si pentru ca sunt bolnav.

–         Pe cine mai iubesti tu?

–         O iubesc foarte mult pe doamna invatatoare! Pentru ca ne invata foarte bine! Si nu ne cearta ca facem prea multa galagie! O cheama doamna Ispas Mioara! O iubesc foarte mult! Si ea ma iubeste!

–         Si colegii tai?

–         Colegii mei ma apara, ma apara de lucrurile rele! Cand cad, ei imi spun ca o sa fiu foarte bine!

–         Te incurajeaza.

–         Da.

–         Cui i-ai multumi acum?

–         Lui Edi, prietenul meu cel mai bun! Si Cosminei, si lui Marian. Lui mami, lui tati! Le multumesc tututor! Din sufletelul meu!

Viața lui Alex se poate schimba cu ajutorul vostru. Vă rog să donați pentru el, fiecare SMS contează și împreună îi putem da șansa unei vieți fără suferință. Alex are nevoie de noi! Haideți să fim alături de el.

alex11

Lasă un răspuns

